حسابدار تنخواه‌گردان

تحصیلات

حسابداری

مقطع

فوق‌دیپلم و بالاتر

سابقه کار

حداقل یک سال سابقه کار مرتبط

همکاری

حضوری تمام وقت

جنسیت

خانم | آقا

سن

۲۵تا ۳۵ سال

شرح فعالیت:

۱- یافتن فروشندگان و تامین‌کنندگان منصف و خرید از ایشان

۲- انجام هزینه‌های عمومی طبق دستورالعمل‌های صادره

۳- دریافت و کنترل صورت‌حساب‌های هزینه‌ها از فروشندگان و تامین‌کنندگان

۴- استفاده از کدینگ حسابداری در تنظیم حساب تنخواه‌گردان

۵- ثبت هزینه‌های تنخواه‌گردان همراه با ارزش افزوده فاکتورها در نرم افزار حسابداری

حسابدار تنخواه‌گردان یکی از کارکنان واحد حسابداری شرکت بوده و وظیفه انجام هزینه‌های عمومی را بر اساس وجوه دریافتی و آیین‌نامه‌های داخلی دارد و باید بتواند لیست هزینه‌های تنخواه را به همراه مستندات مربوطه بر اساس استانداردهای حسابداری مطابق با رویه‌ها و آیین‌نامه‌های شرکت، در نرم‌افزار حسابداری ثبت کرده و تاییدیه‌های لازم را دریافت کند. تنخواه‌دار فردی امانت‌دار بوده و در یافتن فروشندگان و تامین‌کنندگان، انجام هزینه‌ها و ثبت آن‌ها دقت لازم و کافی را باید داشته باشد. حسابدار تنخواه‌گردان باید بتواند تعامل مثبت و سازنده‌ای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیش‌برد امور جاری شرکت داشته باشد.

پیش نیازها

پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: فوق دیپلم و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • تسلط نسبی به نرم‌افزارهای Excel و Word

ویژگی‌های شخصیتی مورد نیاز

ویژگی‌های شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد می‌شوند.

  • قدرت تصمیم‌گیری بالا
  • داشتن قدرت نظم و مدیریت
  • خوش برخورد بودن
  • تیزبین و نکته سنج
  • جزئی‌نگر
  • دارای اعتماد به نفس بالا
  • وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر
  • با انگیزه و خلاق، با نگرشی مثبت
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • داشتن سرعت عمل بالا
  • دقیق و پیگیر در حل مسائل
  • انعطاف‌پذیر و قادر به کار تحت فشار
  • امانتدار و قابل اعتماد
  • پایبند به فرهنگ سازمانی

مهارت‌های ضروری

برخورداری از این مهارت‌ها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.

  • مهارت جستجو و یافتن کالا و خدمات مورد نیاز شرکت با کیفیت و قیمت مناسب
  • مهارت مقایسه کالاها و خدمات مختلف از جنبه‌های مختلف و انتخاب بهترین فروشنده
  • مهارت مذاکره با فروشندگان و دریافت تخفیف‌های مناسب
  • آشنایی کامل با کدینگ استاندارد حسابداری
  • مهارت کار با نرم‌افزارهای مالی و حسابداری

مهارت‌های غیرضروری

این مهارت‌ها در حین کار آمورش داده می‌شوند اما داشتن آن‌ها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب می‌شود.

  • مهارت کار با نرم‌افزارهای مورد استفاده در شرکت

ارسال رزومه

اگر مهارت‌ها و توانایی‌های شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱

شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰

محدوده محل کار را در نقشه ملاحظه کنید: