حسابدار حقوق و دستمزد
تحصیلات
حسابداری
مقطع
کارشناسی و بالاتر
سابقه کار
حداقل یک سال سابقه کار مرتبط
همکاری
حضوری تمام وقت
جنسیت
خانم | آقا
سن
۲۵تا ۳۵ سال
شرح فعالیت:
۱- دریافت اطلاعات کارکنان از واحد منابع انسانی و ثبت در سیستم حسابداری و صدور سیستمی احکام بر اساس حقوق و دستمزد تعیین شده
۲- تهیه قراردادهای سیستمی کارکنان و ارائه جهت امضاء
۳- جمع آوری اطلاعات کارکرد ماهیانه کارکنان بهتفکیک واحدهای تابعه و ورود اطلاعات کارکرد ماهیانه در نرمافزار حسابداری
۴- محاسبات ماهیانه حقوق و دستمزد شامل اضافات و کسورات، عیدی پایان سال، حق سنوات، مرخصی استفاده نشده و…
۵- ارسال لیست بیمه و دریافت برگه پرداخت و ارسال مالیات حقوق ماهانه و دریافت قبض پرداخت
۶- صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه، حق بیمه و مالیات حقوق
۷- انجام امور حسابداری مربوط به بیمه تکمیلی
حسابدار حقوق و دستمزد یکی از کارکنان واحد حسابداری شرکت بوده و وظیفه انجام محاسبات ماهانه و سالانه حقوق و دستمزد را دارد. علاوه بر این، پیگیری و انجام امور بیمه تامین اجتماعی، مالیات حقوق و بیمه تکمیلی از دیگر وظایف حسابدار حقوق و دستمزد است. وی باید علاوه بر نگهداری فیزیکی اطلاعات هویتی، شغلی و تحصیلی و همچنین قراردادهای کار کارکنان، اطلاعات مربوطه به توافقات کار شامل زمان و مدت کار و آیتمهای حکم حقوقی را در نرمافزار حقوق و دستمزد وارد کرده و با دریافت، کنترل، محاسبه، نهاییسازی و اخذ تاییدیه کارکرد ماهانه کارکنان (ورود، خروج، ماموریت، مرخصی، تاخیر، اضافه کاری، تعجیل و …) از واحدهای تابعه شرکت، نسبت به محاسبه حقوق و دستمزد ماهانه کارکنان در نرمافزار حقوق و دستمزد با لحاظ کردن کسورات و اضافات قانونی اقدام نماید. حسابدار حقوق و دستمزد فردی امانتدار و مورد اعتماد بوده و باید نهایت دقت را در انجام وظایف محوله داشته و از افشای اطلاعات به ویژه حقوق و دستمزد دریافتی کارکنان خودداری کند. حسابدار حقوق باید بتواند تعامل مثبت و سازندهای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیشبرد امور جاری شرکت داشته باشد.
پیش نیازها
پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.
- محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
- تحصیلات: حسابداری
- مقطع: کارشناسی و بالاتر
- سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
- سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
- تسلط نسبی به نرمافزارهای Excel و Word
ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز
ویژگیهای شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد میشوند.
- قدرت تصمیم گیری بالا
- داشتن قدرت نظم و مدیریت
- خوش برخورد بودن
- تیزبین و نکته سنج
- جزئینگر
- وظیفهشناس و مسئولیتپذیر
- با انگیزه و خلاق، با نگرشی مثبت
- دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
- داشتن سرعت عمل بالا
- دقیق و پیگیر در حل مسائل
- انعطافپذیر و قادر به کار تحت فشار
- امانتدار و قابل اعتماد
- پایبند به فرهنگ سازمانی
مهارتهای ضروری
برخورداری از این مهارتها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.
- توانایی ورود اطلاعات کارکنان به نرمافزار حقوق و دستمزد
- توانایی انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد
- توانایی تهیه لیستهای بیمه، مالیات و فیش حقوق
- توانایی در نگهداری و به روز کردن اطلاعات کارکنان
- توانایی در نگهداری منظم و اصولی اسناد و مدارک مربوطه
- آشنایی کامل با کدینگ استاندارد حسابداری
- مهارت کار با نرمافزارهای مالی و حسابداری
مهارتهای غیرضروری
این مهارتها در حین کار آمورش داده میشوند اما داشتن آنها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب میشود.
- مهارت کار با نرمافزارهای مورد استفاده در شرکت
ارسال رزومه
اگر مهارتها و تواناییهای شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰