حسابدار حقوق و دستمزد

تحصیلات

حسابداری

مقطع

کارشناسی و بالاتر

سابقه کار

حداقل یک سال سابقه کار مرتبط

همکاری

حضوری تمام وقت

جنسیت

خانم | آقا

سن

۲۵تا ۳۵ سال

شرح فعالیت:

۱- دریافت اطلاعات کارکنان از واحد منابع انسانی و ثبت در سیستم حسابداری و صدور سیستمی احکام بر اساس حقوق و دستمزد تعیین شده

۲- تهیه قراردادهای سیستمی کارکنان و ارائه جهت امضاء

۳- جمع آوری اطلاعات کارکرد ماهیانه کارکنان به‌تفکیک واحدهای تابعه و ورود اطلاعات کارکرد ماهیانه در نرم‌افزار حسابداری

۴- محاسبات ماهیانه حقوق و دستمزد شامل اضافات و کسورات، عیدی پایان سال، حق سنوات، مرخصی استفاده نشده و…

۵- ارسال لیست بیمه و دریافت برگه پرداخت و ارسال مالیات حقوق ماهانه و دریافت قبض پرداخت

۶- صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد ماهیانه، حق بیمه و مالیات حقوق

۷- انجام امور حسابداری مربوط به بیمه تکمیلی

حسابدار حقوق و دستمزد یکی از کارکنان واحد حسابداری شرکت بوده و وظیفه انجام محاسبات ماهانه و سالانه حقوق و دستمزد را دارد. علاوه بر این، پیگیری و انجام امور بیمه تامین اجتماعی، مالیات حقوق و بیمه تکمیلی از دیگر وظایف حسابدار حقوق و دستمزد است. وی باید علاوه بر نگهداری فیزیکی اطلاعات هویتی، شغلی و تحصیلی و همچنین قرارداد‌های کار کارکنان، اطلاعات مربوطه به توافقات کار شامل زمان و مدت کار و آیتم‌های حکم حقوقی را در نرم‌افزار حقوق و دستمزد وارد کرده و با دریافت، کنترل، محاسبه، نهایی‌سازی و اخذ تاییدیه کارکرد ماهانه کارکنان (ورود، خروج، ماموریت، مرخصی، تاخیر، اضافه کاری، تعجیل و …) از واحدهای تابعه شرکت، نسبت به محاسبه حقوق و دستمزد ماهانه کارکنان در نرم‌افزار حقوق و دستمزد با لحاظ کردن کسورات و اضافات قانونی اقدام نماید. حسابدار حقوق و دستمزد فردی امانت‌دار و مورد اعتماد بوده و باید نهایت دقت را در انجام وظایف محوله داشته و از افشای اطلاعات به ویژه حقوق و دستمزد دریافتی کارکنان خودداری کند. حسابدار حقوق باید بتواند تعامل مثبت و سازنده‌ای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیش‌برد امور جاری شرکت داشته باشد.

پیش نیازها

پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • تسلط نسبی به نرم‌افزارهای Excel و Word

ویژگی‌های شخصیتی مورد نیاز

ویژگی‌های شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد می‌شوند.

  • قدرت تصمیم گیری بالا
  • داشتن قدرت نظم و مدیریت
  • خوش برخورد بودن
  • تیزبین و نکته سنج
  • جزئی‌نگر
  • وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر
  • با انگیزه و خلاق، با نگرشی مثبت
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • داشتن سرعت عمل بالا
  • دقیق و پیگیر در حل مسائل
  • انعطاف‌پذیر و قادر به کار تحت فشار
  • امانتدار و قابل اعتماد
  • پایبند به فرهنگ سازمانی

مهارت‌های ضروری

برخورداری از این مهارت‌ها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.

  • توانایی ورود اطلاعات کارکنان به نرم‌افزار حقوق و دستمزد
  • توانایی انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد
  • توانایی تهیه لیست‌های بیمه، مالیات و فیش حقوق
  • توانایی در نگهداری و به روز کردن اطلاعات کارکنان
  • توانایی در نگهداری منظم و اصولی اسناد و مدارک مربوطه
  • آشنایی کامل با کدینگ استاندارد حسابداری
  • مهارت کار با نرم‌افزارهای مالی و حسابداری

مهارت‌های غیرضروری

این مهارت‌ها در حین کار آمورش داده می‌شوند اما داشتن آن‌ها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب می‌شود.

  • مهارت کار با نرم‌افزارهای مورد استفاده در شرکت

ارسال رزومه

اگر مهارت‌ها و توانایی‌های شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱

شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰

محدوده محل کار را در نقشه ملاحظه کنید: