حسابدار خزانه
تحصیلات
حسابداری
مقطع
کارشناسی و بالاتر
سابقه کار
حداقل یک سال سابقه کار مرتبط
همکاری
حضوری تمام وقت
جنسیت
خانم | آقا
سن
۲۵تا ۳۵ سال
شرح فعالیت:
۱- صدور کلیه مجوزهای پرداخت و دریافت تاییدیه از مدیران مربوطه
۲- ثبت اسناد دریافت و پرداخت کلیه حسابها
۳- دریافت و ثبت چکهای دریافتی از طرف حسابها و واگذاری
۴- صدور و ثبت چکهای پرداختی طبق دستور پرداخت و پیگیری اخذ امضاء از صاحبان امضاء
۵- دریافت، ثبت و نگهداری چکها و سفتهها و ضمانتهای طرف حسابها
۶- ثبت، نگهداری و تحویل اسناد ضمانتنامه به طرف حسابها پس از اخذ تاییدیههای لازم
۷- انجام امور حسابداری مربوط به بیمه تکمیلی
حسابدار خزانه یکی از کارکنان واحد حسابداری شرکت بوده و وظیفه ثبت و کنترل اسناد و دریافت و پرداخت وجوه نقد را دارد. صدور چکهای پرداختنی و ثبت و تحویل آنها به طرفحسابها، دریافت چکها از طرف حسابها، کنترل، ثبت و واگذاری آنها، دریافت، کنترل و آزادسازی اسناد و چکها تضمینی و ضمانتنامههای طرف حسابها و تهیه یا صدور اسناد و چکهای تضمینی و ضمانتنامههای شرکت در وجه دیگران بر عهده حسابدار خزانه است. حسابدار خزانه فردی امانتدار و مورد اعتماد بوده و باید نهایت دقت را در انجام وظایف محوله داشته باشد. حسابدار خزانه دار باید بتواند تعامل مثبت و سازندهای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیشبرد امور جاری شرکت داشته باشد.
پیش نیازها
پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.
- محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
- تحصیلات: حسابداری
- مقطع: کارشناسی و بالاتر
- سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
- سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
- تسلط نسبی به نرمافزارهای Excel و Word
ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز
ویژگیهای شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد میشوند.
- قدرت تصمیمگیری بالا
- داشتن قدرت نظم و مدیریت
- خوش برخورد بودن
- تیزبین و نکته سنج
- جزئینگر
- وظیفهشناس و مسئولیتپذیر
- با انگیزه و خلاق، با نگرشی مثبت
- دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
- داشتن سرعت عمل بالا
- دقیق و پیگیر در حل مسائل
- انعطافپذیر و قادر به کار تحت فشار
- امانتدار و قابل اعتماد
- پایبند به فرهنگ سازمانی
مهارتهای ضروری
برخورداری از این مهارتها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.
- توانایی دریافت و پرداخت و صدور سند
- توانایی محاسبه مغایرت بانکی و عملیات صندوق و تنخواه
- توانایی ثبت تسهیلات مالی
- توانایی محاسبه عملیات ضمانت نامه
- توانایی محاسبه عملیات پایان سال و ارائه گزارشهای مورد نیاز
- آشنایی کامل با کدینگ استاندارد حسابداری
- مهارت کار با نرمافزارهای مالی و حسابداری
مهارتهای غیرضروری
این مهارتها در حین کار آمورش داده میشوند اما داشتن آنها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب میشود.
- مهارت کار با نرمافزارهای مورد استفاده در شرکت
ارسال رزومه
اگر مهارتها و تواناییهای شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰