حسابدار خزانه

تحصیلات

حسابداری

مقطع

کارشناسی و بالاتر

سابقه کار

حداقل یک سال سابقه کار مرتبط

همکاری

حضوری تمام وقت

جنسیت

خانم | آقا

سن

۲۵تا ۳۵ سال

شرح فعالیت:

۱- صدور کلیه مجوزهای پرداخت و دریافت تاییدیه از مدیران مربوطه

۲- ثبت اسناد دریافت و پرداخت کلیه حساب‌ها

۳- دریافت و ثبت چک‌های دریافتی از طرف حساب‌ها و واگذاری

۴- صدور و ثبت چک‌های پرداختی طبق دستور پرداخت و پیگیری اخذ امضاء از صاحبان امضاء

۵- دریافت، ثبت و نگهداری چک‌ها و سفته‌ها و ضمانت‌های طرف حساب‌ها

۶- ثبت، نگهداری و تحویل اسناد ضمانت‌نامه به طرف حساب‌ها پس از اخذ تاییدیه‌های لازم

۷- انجام امور حسابداری مربوط به بیمه تکمیلی

حسابدار خزانه یکی از کارکنان واحد حسابداری شرکت بوده و وظیفه ثبت و کنترل اسناد و دریافت و پرداخت وجوه نقد را دارد. صدور چک‌های پرداختنی و ثبت و تحویل آن‌ها به طرف‌حساب‌ها، دریافت چک‌ها از طرف حساب‌ها، کنترل، ثبت و واگذاری آن‌ها، دریافت، کنترل و آزادسازی اسناد و چک‌ها تضمینی و ضمانتنامه‌های طرف حساب‌ها و تهیه یا صدور  اسناد و چک‌های تضمینی و ضمانتنامه‌های شرکت در وجه دیگران بر عهده حسابدار خزانه است. حسابدار خزانه فردی امانت‌دار و مورد اعتماد بوده و باید نهایت دقت را در انجام وظایف محوله داشته باشد. حسابدار خزانه دار باید بتواند تعامل مثبت و سازنده‌ای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیش‌برد امور جاری شرکت داشته باشد.

پیش نیازها

پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • تسلط نسبی به نرم‌افزارهای Excel و Word

ویژگی‌های شخصیتی مورد نیاز

ویژگی‌های شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد می‌شوند.

  • قدرت تصمیم‌گیری بالا
  • داشتن قدرت نظم و مدیریت
  • خوش برخورد بودن
  • تیزبین و نکته سنج
  • جزئی‌نگر
  • وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر
  • با انگیزه و خلاق، با نگرشی مثبت
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • داشتن سرعت عمل بالا
  • دقیق و پیگیر در حل مسائل
  • انعطاف‌پذیر و قادر به کار تحت فشار
  • امانتدار و قابل اعتماد
  • پایبند به فرهنگ سازمانی

مهارت‌های ضروری

برخورداری از این مهارت‌ها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.

  • توانایی دریافت و پرداخت و صدور سند
  • توانایی محاسبه مغایرت بانکی و عملیات صندوق و تنخواه
  • توانایی ثبت تسهیلات مالی
  • توانایی محاسبه عملیات ضمانت نامه
  • توانایی محاسبه عملیات پایان سال و ارائه گزارش‌های مورد نیاز
  • آشنایی کامل با کدینگ استاندارد حسابداری
  • مهارت کار با نرم‌افزارهای مالی و حسابداری

مهارت‌های غیرضروری

این مهارت‌ها در حین کار آمورش داده می‌شوند اما داشتن آن‌ها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب می‌شود.

  • مهارت کار با نرم‌افزارهای مورد استفاده در شرکت

ارسال رزومه

اگر مهارت‌ها و توانایی‌های شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱

شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰

محدوده محل کار را در نقشه ملاحظه کنید: