هماهنگکننده اداری
تحصیلات
امور اداری، علوم ارتباطات، مدیریت و حقوق
مقطع
کارشناسی و بالاتر
سابقه کار
۲ سال سابقه کار مرتبط
همکاری
حضوری تمام وقت
جنسیت
خانم
سن
۲۵ تا ۳۳ سال
شرح فعالیت:
۱- هماهنگی رویدادهای درون سازمان و برون سازمانی و ارائه به مسئول اداری
۲- تهیه فهرست روزانه کارهای خارج از دفتر و هماهنگی با مسئول اداری و پیگری انجام امور مربوطه
۳- نظارت بر برنامه روزانه نیروی خدماتی واحد و ارائه گزارش به مسئول اداری
۴- تهیه کلیه نامهها و گزارشات ارجاعی از جانب مقام مافوق، پرینت کلیه فرمها، نامهها، گزارشات و … مربوط به پرسنل و مدیران
۵- انجام کلیه امور مربوط به بایگانی و دریافت و ارسال نامهها
۶- پاسخگویی به تماسهای درون سازمانی و برون سازمانی و دریافت پیامها و ایمیلها
۷- دریافت و ارسال مرسولات
هماهنگکننده اداری باید صلاحیت و مهارتهای لازم در زمینه سیستم اداری را دارا بوده و با توجه به ارتباطات گسترده درون سازمانی و برون سازمانی باید ادبیات اداری مناسبی داشته باشد. وی باید تسلط کافی به رویههای اداری داشته باشد تا بتواند روشهای کاربردی جهت انجام بهتر امور اداری را ارائه دهد. هماهنگکننده اداری باید توانایی تشخیص اولویتها در امور محوله را داشته باشد. وی باید برای پیشبرد اهداف شرکت پذیرای دستورات مدیران سازمان بوده و قوانین و مقررات سازمانی و همچنین کدهای رفتاری را با جدیت کامل رعایت کرده و در حفظ فایلها و اطلاعات محرمانه کوشا باشد. وی باید همگام با مجموعه پیشرفت کرده و در جهت رسالت و اهداف سازمان تلاش کند
پیش نیازها
پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.
- ساکن تهران یا مناطق اطراف
- فارقالتحصیل یکی از رشتههای امور اداری، علوم ارتباطات، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی و حقوق
- مقطع: کارشناسی و بالاتر
- مسلط به ورد و اکسل
- سابقه کار: ۲ سال
ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز
ویژگیهای شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد میشوند.
- منظم و دقیق در انجام امور
- قابل اعتماد
- روابط عمومی بالا و خوش برخورد
- داشتن روحیه پیگیری امور محوله
- داشتن روحیه سازگار و هوش هیجانی بالا
- داشتن نگاه بنیادی و طولانی مدت به کار
- جزئیگرا بودن
- کنشگر بودن و انجام امور فراتر از وظایف خود
- توانایی انجام کار گروهی
- دارای سطح بالایی از صداقت و صلاحیت در رسیدگی به اطلاعات محرمانه
- رازداری و عدم ارائه اطلاعات محرمانه و غیرضروری
مهارتهای ضروری
برخورداری از این مهارتها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.
- مسلط به اصول نامهنگاری اداری
- مسلط به اصول و قوانین اداری
- مسلط به اصول بایگانی
- مهارت طبقهبندی انواع اسناد و مدارک
- مهارت نامه نگاری در خصوص اجرای مکاتبات اداری
- مهارت مدیریت زمان
- مهارت در سازماندهی امور
- مهارت در ارائه گزارشهای مختلف
- مهارت برنامهریزی فعالیتهای روزانه
- مهارت اولویتبندی کارهای مختلف
- مهارت پذیرش و درک دستورالعملها
- مهارتهای کلامی در ارتباطات حضوری و تلفنی
- مهارتهای ارتباطی حضوری، تلفنی و مکاتبهای
- آشنایی با سرچ در اینترنت
مهارتهای غیرضروری
این مهارتها در حین کار آمورش داده میشوند اما داشتن آنها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب میشود.
- تهیه رویههای اداری
- انجام تشریفات استخدام
- تهیه انواع فرمهای اداری
- تسلط بر گوگلشیت و گوگلمیت
- آشنایی با نرمافزارهای اداری مانند اتوماسیون اداری، حضور و غیاب
- عیبیابی مشکلات فنی تجهیزات دفتری و اداری مانند پرینتر، دستگاه کپی و فکس، سیستمها
ارسال رزومه
اگر مهارتها و تواناییهای شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰