کارشناس امور قراردادها
تحصیلات
حسابداری
مقطع
کارشناسی و بالاتر
سابقه کار
حداقل یک سال سابقه کار مرتبط
همکاری
حضوری تمام وقت
جنسیت
خانم | آقا
سن
۲۵تا ۳۵ سال
شرح فعالیت:
۱- همکاری در تهیه و تنظیم کلیه قراردادها و فرمهای سفارش خرید و فروش
۲- پیگیری و حصول اطمینان از انجام شدن کلیه تعهدات قراردادها و فرمهای سفارش خرید و فروش
۳- پیگیری انجام کلیه امور مربوط به اسناد تضامین و ضمانتنامههای بانکی قراردادها و مناقصهها
۴- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها، استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده
۵- پیگیری کلیه امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی قراردادها
کارشناس امور قراردادها یکی از کارکنان واحد حسابداری شرکت بوده و وظیفه ثبت، بایگانی و نگهداری قراردادها و فرمهای سفارش خرید و فروش را دارد. وی باید همواره قراردادها و فرمهای سفارش را از لحاظ مالی کنترل کرده و زمان ارسال صورت وضعیتها و فاکتورهای مربوطه را به واحد فروش یادآوری کند. کارشناس امور قراردادها در تنظیم مفاد قراردادها با سایر بخشها و واحدها همکاری کرده و در صورت نیاز از مشاور حقوقی مشورتهای لازم را دریافت میکند. از دیگر وظایف اصلی کارشناس امور قراردادها، پیگیری کلیه امور مربوط به بیمه قراردادها است. وی باید بتواند تعامل مثبت و سازندهای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیشبرد امور جاری شرکت داشته باشد.
پیش نیازها
پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.
- محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
- تحصیلات: حسابداری
- مقطع: کارشناسی و بالاتر
- سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
- سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
- تسلط نسبی به نرمافزارهای Excel و Word
ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز
ویژگیهای شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد میشوند.
- قدرت تصمیمگیری بالا
- داشتن قدرت نظم و مدیریت
- خوش برخورد بودن
- تیزبین و نکته سنج
- جزئینگر
- وظیفهشناس و مسئولیتپذیر
- با انگیزه و خلاق، با نگرشی مثبت
- دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
- داشتن سرعت عمل بالا
- دقیق و پیگیر در حل مسائل
- انعطافپذیر و قادر به کار تحت فشار
- امانتدار و قابل اعتماد
- پایبند به فرهنگ سازمانی
مهارتهای ضروری
برخورداری از این مهارتها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.
- توانایی بررسی قراردادها و تطابق آنها با قوانین و مقررات
- توانایی نگهداری و آرشیو منظم قراردادها
- آشنایی با قوانین و مقررات و دستورالعملهای تامین اجتماعی در خصوص قراردادها
- توانایی تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز بیمه در خصوص قراردادها
- توانایی پیگیری امور بیمهای قراردادها از کارفرما و سازمان تامین اجتماعی و دریافت مفاصاحساب بیمهها
مهارتهای غیرضروری
این مهارتها در حین کار آمورش داده میشوند اما داشتن آنها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب میشود.
- آشنایی با موضوعات حقوقی قراردادها
- تهیه و تنظیم قراردادها بر اساس اصول حقوقی
- آشنایی با انواع قراردادها
ارسال رزومه
اگر مهارتها و تواناییهای شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰