کارشناس توسعه برند
تحصیلات
بازاریابی، مدیریت اجرایی (MBA) و مدیریت بازرگانی
مقطع
حداقل کارشناسی
سابقه کار
یک سال سابقه کار مرتبط
همکاری
حضوری تمام وقت
جنسیت
خانم | آقا
سن
۲۵ تا ۳۰ سال
شرح فعالیت:
۱- تدوین، برنامهریزی، اجرا و نظارت بر برنامههای استراتژیک و عملیاتی توسعه برند شرکت
۲- برونسپاری، نظارت بر اجرا و تحویل کارهای واگذار شده به مشاوران و پیمانکاران
کارشناس توسعه برند شرکت یکی از کارکنان واحد فروش و توسعه بازار بوده و با داشتن مجموعهای از مهارتها و تواناییها، در راستای توسعه برند شرکت و مجموعههای زیرگروه آن تلاش میکند. کارشناس توسعه برند وظایفی مانند همکاری و مشارکت در تدوین استراتژیهای توسعه برند و برنامهریزی برنامههای عملیاتی و اجرا و نظارت برندسازی داخلی و خارجی در موضوعاتی مانند هویت برند، تصویر برند، تجربه مشتری، ایجاد و توسعه روابط بین کارکنان و برند را بر عهده دارد. وی در خصوص طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغات سنتی و نوین باید مهارت داشته و بتواند در برونسپاری کارهای لازم عملکرد قابل قبولی داشته باشد. مشارکت، همکاری با سایر واحدهای مرتبط و تشویق بخشها، واحدها و شرکتهای زیرگروه به مشارکت در برنامههای توسعه برند از ویژگیهای منحصر به فرد کارشناس توسعه برند محسوب میشود.
پیش نیازها
پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.
- ساکن تهران یا مناطق اطراف
- فارغالتحصیل بازاریابی، مدیریت اجرایی (MBA) و مدیریت بازرگانی
- مقطع: کارشناسی و بالاتر
- سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
- سن: ۲۵ الی ۳۰
- آشنایی نسبی با مایکروسافت آفیس
ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز
ویژگیهای شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد میشوند.
- وظیفهشناس و مسئولیتپذیر
- فردی دقیق و پیگیر در حل مسائل
- پرانرژی با انگیزه و خلاق
- دارای اعتماد به نفس بالا
- دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
- انعطافپذیر و قادر به کار تحت فشار
- دارای نظم کاری و وقتشناسی
- امانتدار و قابل اعتماد
- پایبند به فرهنگ سازمانی
مهارتهای ضروری
برخورداری از این مهارتها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.
- دارای مهارتهای ارتباطی قوی
- آشنایی با پلتفرمهای سوشال مدیا
- آگاهی از متدهای تبلیغاتی
- آشنا به بازاریابی
- مهارت مولتی تسک بودن
- مهارت تحقیق و جست و جو
- مهارت خودآموزی
- آشنایی با گرافیک و طراحی
مهارتهای غیرضروری
این مهارتها در حین کار آمورش داده میشوند اما داشتن آنها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب میشود.
- مهارت تدوین استراتژیهای توسعه برند
- مهارت برنامهریزی، اجرا و نظارنت برنامههای عملیاتی توسعه برند
- آشنایی با انواع قراردادهای واگذاری کار
ارسال رزومه
اگر مهارتها و تواناییهای شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰