کارشناس فروش و وصول مطالبات
تحصیلات
مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی و حسابداری
مقطع
حداقل کارشناسی
سابقه کار
یک سال سابقه کار مرتبط
همکاری
حضوری تمام وقت
جنسیت
خانم | آقا
سن
۲۵ تا ۳۵ سال
شرح فعالیت:
۱- شناسایی، تفکیک و طبقهبندی مشتریان از نظر پرداخت مطالبات و کنترل مستمر مانده حسابهای دریافتنی
۲- تماس تلفنی و یا حضوری و پیگیری تسویه بهموقع فاکتورها و حسابهای مشتریان
کارشناس وصول مطالبات یکی از کارکنان واحد فروش و توسعه بازار بوده و وظیفه کنترل حساب مشتریان و پیگیری وصول مطالبات از مشتریان را به عهده دارد. کارشناس وصول مطالبات با واحد مالی و کارشناسان فروش همکاری کرده و با دریافت اطلاعات و گزارشهای لازم، مانده بدهی مشتریان را مشخص کرده و با تماس تلفنی و در صورت لزوم به صورت حضوری سعی میکند با وصول پیوسته مطالبات، میزان آن را کاهش دهد. کارشناس وصول مطالبات فردی امانتدار و مورد اعتماد بوده و باید نهایت دقت را در انجام وظایف محوله داشته باشد. وی باید بتواند تعامل مثبت و سازندهای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیشبرد امور جاری شرکت داشته باشد.
پیش نیازها
پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.
- محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
- تحصیلات: مدیریت بازرگانی، مالی و حسابداری
- مقطع: کارشناسی و بالاتر
- سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
- سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
- تسلط نسبی به نرمافزارهای Excel و Word
ویژگیهای شخصیتی مورد نیاز
ویژگیهای شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد میشوند.
- دارای روابط عمومی و قدرت مذاکره بالا
- دارای روحیه پیگیری مستمر و دقت بالا
- توانایی حل چالشها به صورت تلفنی
- دارای روحیه کار تیمی
- با تحمل و مسلط به مهارت های ارتباط کلامی و رفتاری و دارای روابط عمومی خوب و موثر با مشتریان
- هدفمند، پیگیر و با دقت بالا
- منظم و مسئولیت پذیر
- دارای روحیه پیگیری مستمر و دقت بالا
مهارتهای ضروری
برخورداری از این مهارتها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.
- آشنا به اصول و فنون مذاکره
- توانایی تهیه و ارائه گزارش به سرپرست
مهارتهای غیرضروری
این مهارتها در حین کار آمورش داده میشوند اما داشتن آنها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب میشود.
- آشنایی با شرکتهای حوزه معدن، صنایع معدنی و فلزی
- انتخاب مسیر درست برای رسیدن به وصول مطالبات در کمترین زمان ممکن
ارسال رزومه
اگر مهارتها و تواناییهای شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.
تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱
شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰