کارشناس فروش و وصول مطالبات

تحصیلات

مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی و حسابداری

مقطع

حداقل کارشناسی

سابقه کار

یک سال سابقه کار مرتبط

همکاری

حضوری تمام وقت

جنسیت

خانم | آقا

سن

۲۵ تا ۳۵ سال

شرح فعالیت:

۱- شناسایی، تفکیک و طبقه‌بندی مشتریان از نظر پرداخت مطالبات و کنترل مستمر مانده حساب‌های دریافتنی

۲- تماس تلفنی و یا حضوری و پیگیری تسویه به‌موقع فاکتورها و حساب‌های مشتریان

کارشناس وصول مطالبات یکی از کارکنان واحد فروش و توسعه بازار بوده و وظیفه کنترل حساب مشتریان و پیگیری وصول مطالبات از مشتریان را به عهده دارد. کارشناس وصول مطالبات با واحد مالی و کارشناسان فروش همکاری کرده و با دریافت اطلاعات و گزارش‌های لازم، مانده بدهی مشتریان را مشخص کرده و با تماس تلفنی و در صورت لزوم به صورت حضوری سعی می‌کند با وصول پیوسته مطالبات، میزان آن را کاهش دهد. کارشناس وصول مطالبات فردی امانت‌دار و مورد اعتماد بوده و باید نهایت دقت را در انجام وظایف محوله داشته باشد. وی باید بتواند تعامل مثبت و سازنده‌ای با سایر واحدهای حسابداری و همچنین واحدهای عملیاتی دیگر به منظور پیش‌برد امور جاری شرکت داشته باشد.

پیش نیازها

پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.

  • محل سکونت: تهران و مناطق اطراف
  • تحصیلات: مدیریت بازرگانی، مالی و حسابداری
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • سابقه کار: یک سال سابقه کار مرتبط
  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • تسلط نسبی به نرم‌افزارهای Excel و Word

ویژگی‌های شخصیتی مورد نیاز

ویژگی‌های شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد می‌شوند.

  • دارای روابط عمومی و قدرت مذاکره بالا
  • دارای روحیه پیگیری مستمر و دقت بالا
  • توانایی حل چالش‌ها به صورت تلفنی
  • دارای روحیه کار تیمی
  • با تحمل و مسلط به مهارت های ارتباط کلامی و رفتاری و دارای روابط عمومی خوب و موثر با مشتریان
  • هدفمند، پیگیر و با دقت بالا
  • منظم و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه پیگیری مستمر و دقت بالا

مهارت‌های ضروری

برخورداری از این مهارت‌ها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.

  • آشنا به اصول و فنون مذاکره
  • توانایی تهیه و ارائه گزارش به سرپرست

مهارت‌های غیرضروری

این مهارت‌ها در حین کار آمورش داده می‌شوند اما داشتن آن‌ها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب می‌شود.

  • آشنایی با شرکت‌های حوزه معدن، صنایع معدنی و فلزی
  • انتخاب مسیر درست برای رسیدن به وصول مطالبات در کمترین زمان ممکن

ارسال رزومه

اگر مهارت‌ها و توانایی‌های شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱

شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰

محدوده محل کار را در نقشه ملاحظه کنید: