کارشناس منابع انسانی

تحصیلات

مدیریت منابع انسانی

مقطع

کارشناسی و بالاتر

سابقه کار

۳ سال سابقه کار مرتبط

همکاری

حضوری تمام وقت

جنسیت

خانم

سن

۲۵ تا ۳۵ سال

شرح فعالیت:

۱- تدوین و بازنگری شرح وظایف و شناسنامه مشاغل به صورت دوره‌ای

۲- نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز و  انجام فرآیند استخدام

۳- تدوین برنامه‌های جانبی و مزایای شغلی برای کارکنان مانند طرح‌های بیمه عمر، بیمه سلامت و …

۴- ارزیابی نیازهای آموزشی و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی

کارشناس منابع انسانی یکی از کارکنان واحد منابع انسانی شرکت است که وظیفه  بررسی رزومه‌های دریافتی، غربالگری، دعوت به مصاحبه شغلی، گزینش، استخدام و استقرار کارمندان را برعهده دارد؛ وی با شفاف‌سازی و توضیح قوانین و مقررات، دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها، اصول اخلاقی و کدهای رفتاری، کارمندان را در حین جذب و استخدام و همچنین در زمان انجام وظیفه راهنمایی می‌کند. همانطور که سازمان برای ایجاد مزیت رقابتی تلاش می‌کند، کارشناس منابع انسانی باید نقش خود را در کمک به سازمان برای سازگاری با تغییرات سریع محیطی ارتقای کیفیت کاری ایفا ‌کند. کارشناس منابع انسانی باید کمک کند تا سازمان در افق بلند مدت، با کمترین هزینه، بهترین عملکرد را از کارکنان برای حرکت در راستای اهداف استراتژیک سازمان دریافت نماید.

پیش نیازها

پیشنیازها برای احراز شرایط استخدام شخص در فرصت شغلی ضروری هستند.

  • ساکن تهران یا مناطق اطراف
  • فارق‌التحصیل مدیریت منابع انسانی
  • مقطع: کارشناسی و بالاتر
  • تسلط نسبی به word و Excel
  • سابقه کار: ۳ سال سابقه کار مرتبط
  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال

ویژگی‌های شخصیتی مورد نیاز

ویژگی‌های شخصیتی که یا برای این شغل ضروری هستند و یا باعث بهبود عملکرد می‌شوند.

  • قدرت برقراری ارتباط عالی و خوش برخورد
  • توانایی تشخیص ابهامات
  • آینده‌نگر
  • پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای
  • داشتن تفکر استراتژیک
  • داشتن روحیه همکاری و دلسوزی
  • ریسک‌پذیر
  • داشتن روحیه سازگاری و وقف‌پذیری
  • داشتن توانایی تصمیم‌‌گیری مستقل در مواجه با برخی شرایط خاص
  • جزئی‌گرا بودن
  • داشتن هوش هیجانی بالا
  • توانایی انجام کار گروهی
  • رازداری و عدم ارائه اطلاعات محرمانه و غیرضروری

مهارت‌های ضروری

برخورداری از این مهارت‌ها برای انجام مطلوب کارهای محوله در حداقل کمیت و کیفیت مورد تایید سازمان ضروری هستند.

  • آشنا با مفاهیم منابع انسانی
  • مسلط به کلیه امور کارگزینی
  • مسلط به نرم‌افزارهای HRM
  • مسلط به مباحث مربوط به ارزش‌ها، رفتار و فرهنگ سازمانی
  • مسلط به ارائه گزارش‌های مدیریتی و تهیه رویه‌های اجرائی
  • توانایی استخدام هوشمند
  • توانایی استعدادیابی و ایجاد ساز و کار جذب نیروی توانمند و متناسب با نیاز شرکت
  • مسلط به تهیه شناسنامه پست‌های سازمانی با همکاری واحدهای سازمانی
  • توانایی مدیریت و ارزیابی عملکرد کارکنان
  • مهارت ایجاد انگیزه در کارکنان و افزایش وفاداری کارکنان
  • توانایی تهیه فهرست ویژگی‌های شخصیتی مناسب هر شغل
  • توانایی انجام مصاحبه‌های استخدام، بررسی کارجو تشخیص ویژگی‌های کارجو و بررسی
  • آشنا به اصول و فنون مذاکره
  • قابلیت و مهارت در مدیریت کردن زمان
  • دارای مهارت‌ بالا در سازماندهی
  • مسلط به قانون کار

مهارت‌های غیرضروری

این مهارت‌ها در حین کار آمورش داده می‌شوند اما داشتن آن‌ها به عنوان مزیت استخدام برای فرد محسوب می‌شود.

  • توانایی کار با Visio
  • توانایی تهیه ساختار سازمانی و به روز رسانی آن

ارسال رزومه

اگر مهارت‌ها و توانایی‌های شما برای این فرصت شغلی مناسب است، لطفا برای ما رزومه بفرستید.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع سمیه، پلاک ۱۱۴، واحد ۱۱

شنبه تا چهارشنبه: ۸ تا ۱۶:۳۰

محدوده محل کار را در نقشه ملاحظه کنید: